شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...
خـــــدآیــــــآ ...

تنـــــهآ غــــروب جمـــــعه دلـــ♥ـــگیر نیــــــست...

مــــــــــن...

بــــــی تـــــــو...

شبیــــــه جمــــــــــعه ام...

تعــــــــطیل...

و دلـــــ♥ـــــگیر...

•••

الـــــــــــهی...

آمــــــدم بنــــــویسم...

کوبـــــه ی خـــــآنه ات را بــــــآید محــــــکم کوبیــــــــد...

خـــــــآطرم آمــــــــد...

کوبــــه بــرآی چشمــــــآن بستــــــه ی مــــــنِ بنــــده اســــت...

نــــــــه دری همیشــــــــه بـــــآز...

مـــــگر مـــــی شود تـــ ♥ ــــو...

میهمــــــآن دعــــوت کنـــــی و...

در بستــــــــه بــــــــــآشــد...

•••

مطالب این وب سایت دلنوشته ها ، خاطرات و یا تجربه های شخصیه منه و با هدف حفظ و نشر باور های خودم اینجا قرارشون میدم و هیچ مطلبی کپی نشده مگر موارد خاص اون هم با ذکر منبع پس:
رو نوشت برداشتن از تمامی مطالب به معنای تایــــــید آن بوده و هر گونه کپی برداری با ذکـــــر منبع و یا بــــدون ذکـــر منبع بلامانع بوده و مجاز میباشد.
والبته خوش حال میشم نظر شما رو هم راجع به هرکدوم از این مطالب بدونم...



•••

و در پایان:
همه ی شما رو به چــــآلش (چـــی شــد کــه چــ♥ــآدری شـــدم؟؟) دعوت میکنم...
سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ

تعـــــآرفـــــ...


چند وقتی بود عادت کرده بودم هرکی هرجا بهم میگفت یه دعا بکن یا آرزوت چیه؟ میگفتم:

اللهم الرقنا توفیق الشهادت

یه روز که این جمله رو گفتم یکی از دوستان یه ان شاالله گفت که دلمو لرزوند...

اون روز یه جورایی فهمیدم من تو این موضوع...

باخودمم تعارف دارم...

که این دعا از ته دل نیست که اجابت نمیشه...

که اینقدر به این دنیا و بعضی از آدماش دلبسته ام که رفتن یه کم سخته برام...

این روزا آرزوم همونه...

اما تو یه دوراهی بد گیر کردم...

نمیدونم خدایا...

هرچی رضای خودت توش رو برام قرار بده..

هرچی رو که خودت دوست داری...

چیزی که من دوست دارم مهم نیست...

هرچی که تو بخوای...


پی نوشت1:

این روزا یه نم التماس دعا گفتنام پر رنگ تره...

دعام کنید...

که ان شا الله هرچی خیره پیش بیاد...

یاعلی...


پی نوشت2:

امروز سالگرد پدربزرگمه...

لطف میکنید اگه برای آمرزشش دعا کنید...
ممنون

نظرات (۳)

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۶ فاطمه سلیمی
واقعا دوستان
برای من دعا کنید شهادن روزی ام بشه
از مردن توی رخت خواب و بستر بیماری و تصادف و غیره و غیره بیزارم
خیلی زیبا نوشته اید
خدا پدربزرگتون رو بیامرزه.
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ:
ممنون
بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله الرب العالمین

الرحمن الرحیم

مالک الیوم الدین

اهدنا الضراط المستقیم

الصراط الذین انعمت علیهم

غیر المغضوب علیهم

والضالین

روحشون شاد
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">