شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...
خـــــدآیــــــآ ...

تنـــــهآ غــــروب جمـــــعه دلـــ♥ـــگیر نیــــــست...

مــــــــــن...

بــــــی تـــــــو...

شبیــــــه جمــــــــــعه ام...

تعــــــــطیل...

و دلـــــ♥ـــــگیر...

•••

الـــــــــــهی...

آمــــــدم بنــــــویسم...

کوبـــــه ی خـــــآنه ات را بــــــآید محــــــکم کوبیــــــــد...

خـــــــآطرم آمــــــــد...

کوبــــه بــرآی چشمــــــآن بستــــــه ی مــــــنِ بنــــده اســــت...

نــــــــه دری همیشــــــــه بـــــآز...

مـــــگر مـــــی شود تـــ ♥ ــــو...

میهمــــــآن دعــــوت کنـــــی و...

در بستــــــــه بــــــــــآشــد...

•••

مطالب این وب سایت دلنوشته ها ، خاطرات و یا تجربه های شخصیه منه و با هدف حفظ و نشر باور های خودم اینجا قرارشون میدم و هیچ مطلبی کپی نشده مگر موارد خاص اون هم با ذکر منبع پس:
رو نوشت برداشتن از تمامی مطالب به معنای تایــــــید آن بوده و هر گونه کپی برداری با ذکـــــر منبع و یا بــــدون ذکـــر منبع بلامانع بوده و مجاز میباشد.
والبته خوش حال میشم نظر شما رو هم راجع به هرکدوم از این مطالب بدونم...



•••

و در پایان:
همه ی شما رو به چــــآلش (چـــی شــد کــه چــ♥ــآدری شـــدم؟؟) دعوت میکنم...
سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ

زهـــی خیـــآل بآطـــل...

 

 



دریـــآفــت
حجم: 13 مگابایت

 

پی نوشت1:

پیشنهاد میکنم ببینید...

 

پی نوشت2:

اینایی که اینقدر همه بهشون سر میزنن و اظهار فضل میکنن رمز موفقیتشون چیه:؟:؟

نه خب به منم بگین:|

من این همه فسفر میسوزونم یه پست مینویسم پر مغز، پر محتوا، اصن باقلوا بعد تهش میشه سه تا نظر اونم کاملا مشخصه دو نفرشون اصن نخوندن چی نوشتم OــO
بازدید و تعداد نظرات برام مهم نیست ولی خب اینجوری هم خیلی نا امید کننده اس!

حس میکنم خیلی به اون هدفه که باهاش شیعه بلاگ رو راه انداختم نمیرسم:(

یکم دلگرمی لدفن!...

 

پی نوشت3:

در پی بعضی از نظراتی که دوستان برای این مطلب گذاشتن به نظرم لازم اومد که باز هم تاکید کنم:

مشکل و مسئله ی من تعداد بازدید و نظر و این حرفا نیست...

فقط فک میکنم شیعه بلاگ اون طور که باید به هدفش نرسیده...

هدفش هم که از ظاهر کاملا مشخصه...

تایید و تشویق دوستان برای من خیلی ارزش داره اما کاش کسایی که جهت فکری مخالف هم داشتن گذرشون به اینجا میخورد...

به هر حال امیدوارم در آینده بتونم سهم کوچیکی توی جهاد نرمی که حضرت آقا فرمودن داشته باشم.

ممنون

یاعلی

 

نظرات (۱۴)

خب یکمم واسه تازه کار بودن هست سن وب کمه:)
ممنون عزیزم خوبم
پاسخ:
شیعه بلاگ تازه کار نیست..
 سری سوم برنامه های راهبردیشو میگذرونه...
ایشاالله به لطف خداروندسایتت خوب روی ریل میفته.
ماکه همیشه پستای خوبتو میخونیم خواهرجان :-)
اگه نظرنمیذاریم شرمنده
چرت و پرت بنویس تعداد نظراتت زیاد میشه
مردم این زمونه فقط دنبال سرگرمی هستند
نگران نباش
من که میخونم لذت میبرم
یخورده حرف ژله پرتقالی هم درسته
تا نری بهشون سر بزنی ، نمیان
عرض سلام

ظاهر وبلاگ تو جذب مخاطب تاثیر بسزایی داره.. وبلاگتون تم مشکلی و غمناکی داره و همین ممکنه کمی از مخاطب هارو دفع کنه..

برای افزایش بازدید مطالبتون باید سر بزنید به بقیه و مطالبشون رو بخونید تا اونها هم بیان و مطالب شمارو بخونن.. مطالبتون که خلاصه و ارزشمند و جذاب باشن، قطعا پس از مدتی بازدید کننده ی ثابت پیدا میکنید که شمارو لینک میکنن و دوست دارن همیشه مطالبتون رو بخونن..

در کل هم به شدت مراقب این فضای مجازی باشین که بیمار زیاد داره..

خدا یار و یاورتان..
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۱ ژله پرتقالی
اول کار وب همینه
یه نکته هم که هس اینه که فک کنم هر چی تو وبای دیگه حضور پررنگی داشته باشی حضور پررنگی خواهند داشت مثل همون که میگن دنبال کن تا دنبال شود دوره زمونه ای شده والا خخخخخخ
یه نظر شخصیه منم اینه که اگه دوس داشتی یه کم وبتو روشن تر کن من خودم به وبای روشن نا خود آگاه رغبت بیشتری دارم
امیدوارم به هدف وبت برسی عزیزم :)
سلام
اولین پستی که از شما خوندم همین بود
منم وضعیت وبلاگم مثل شماست..چون زیاد وبگردی نمیکنم.

شما رودنبال میکنم
به ما م سر بزنید کمی دلگرمی بدین لدفن
نکته اینجاست که این جماعت چیزی را که ماحصل سوخته شدن فسفر باشد نمیخواهند چرا که برای درک آن باید فسفر بسوزانند که این کار چندان به مذاق خوش نمیآید ...

از طرفی جذب مخاطب زیاد کاری ندارد... اندکی بی عفتی میخواهد و مقداری بی تفاوتی...
پاسخ:
:|

با سلام
در صورتیکه تمایل دارید در قسمت پیوند ها تبادل لینک داشته باشیم
یا علی
التماس دعا
پاسخ:
سلام
نه همون وب سایتتون رو دنبال کردم کافیه...
سلام
ان شاالله بنده خواننده باشم
پاسخ:
ان شا الله
سلام
من تازه به بلاگ پیوستم و تازه پیدات کردم .
الآن امکان دانلود ندارم ، همون رجزخونی ست که اولش میگه تکفیری ها زهی خیال باطل ؟؟
نا امید نشو بانو و بدون اگه برای رضا برای هدفت تلاش کنی بالاخره به نتایج خوبی میرسی ، عجله نکن .
پاسخ:
سلام
بله همونه..
ان شا الله
ممنون از توجهتون
یاعلی
زهرا جونم :)
دوستم :)

من که همیشه همه پست هاتو میخونم :)
همشون عالین ^_^
معرکه :)
بیست :)
پاسخ:
خخخ
یکم دیگه تعریف کن...
خوشمان آمد...
خخخ
:D
اگه رمز موفقیتشون رو فهمیدی به منم بگو لطفا!!
یاعلی
به امید نابودی داعش و شجره ملعونه...

کار برای خدا باشه نظرات زیاد مهم نباشه..
پاسخ:
چشــــــم:|
عرض کردم کم بودن استقبال این حس رو القا میکنه که یه جای کار میلنگه...
و صرفا بازدید و نظر برام مهم نیست...
مطالعه نفرمودین؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">