شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...
خـــــدآیــــــآ ...

تنـــــهآ غــــروب جمـــــعه دلـــ♥ـــگیر نیــــــست...

مــــــــــن...

بــــــی تـــــــو...

شبیــــــه جمــــــــــعه ام...

تعــــــــطیل...

و دلـــــ♥ـــــگیر...

•••

الـــــــــــهی...

آمــــــدم بنــــــویسم...

کوبـــــه ی خـــــآنه ات را بــــــآید محــــــکم کوبیــــــــد...

خـــــــآطرم آمــــــــد...

کوبــــه بــرآی چشمــــــآن بستــــــه ی مــــــنِ بنــــده اســــت...

نــــــــه دری همیشــــــــه بـــــآز...

مـــــگر مـــــی شود تـــ ♥ ــــو...

میهمــــــآن دعــــوت کنـــــی و...

در بستــــــــه بــــــــــآشــد...

•••

مطالب این وب سایت دلنوشته ها ، خاطرات و یا تجربه های شخصیه منه و با هدف حفظ و نشر باور های خودم اینجا قرارشون میدم و هیچ مطلبی کپی نشده مگر موارد خاص اون هم با ذکر منبع پس:
رو نوشت برداشتن از تمامی مطالب به معنای تایــــــید آن بوده و هر گونه کپی برداری با ذکـــــر منبع و یا بــــدون ذکـــر منبع بلامانع بوده و مجاز میباشد.
والبته خوش حال میشم نظر شما رو هم راجع به هرکدوم از این مطالب بدونم...



•••

و در پایان:
همه ی شما رو به چــــآلش (چـــی شــد کــه چــ♥ــآدری شـــدم؟؟) دعوت میکنم...
يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۵ ب.ظ

بسم ربِ عاشوراء...

 

امروز فقط به نیتِ گذاشتن یه قرار با شما اومدم...

ان شا الله از این جریان استقبال کنید...

اومدم پیشنهاد بدم به خوندنِ زیارت عاشورا..

از شب عاشورا تا شب اربعین...

چهل شب...

به نیت آقا امام زمان«عج»...

ان شا الله خدا به همه ی ما توفیق بده...

 

 

 

دریــآفــت
حجم: 7.19 مگابایت

 

پی نوشت1:

شیعه بلاگ احتمالا توی دهه ی اول محرم به روز نشه..

امیدوارم به پای کوتاهی حقیز نگذارین..

 

پی نوشت2:

دعای فرج توی قنوت نماز هاتون رو فراموش نکنید...

یاعلی...

 

نظرات (۱۲)

بسیار زیبا .التماس دعا
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۰ بانو کوثر
  سلام.وبلاگ خیلی قشنگی دارین.
به وب منم سر بزنید
منتظر نظرات گرمتون هستم
چشم حتما ...
سلام
ممنون از پیشنهاد خوبیتون.من دارم میخونم از اول محرم
التماس دعا
من شروع کردم
یاعلی
التماس دعا
پاسخ:
اجرتون با خود آقا ان شاالله
۱۷ مهر ۹۵ ، ۲۳:۵۸ علیرضا امیدیان نسب
سلام موفق باشین
درسته دعای فرج توی نماز خیلی خوبه
به وبلاگه منم شری بزنین
۱۲ مهر ۹۵ ، ۲۱:۲۲ سید مهدی عاشق علی
سلام
درمسیرتون موفق باشید
۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۷ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
طرح عالی و به موقعی بود
ان شاالله لایق انجامش باشیم...
۱۱ مهر ۹۵ ، ۲۱:۲۳ ساعت مردانه
سلام بسیار زیبا بود ، التماس دعا دارم .
التماس دعا
۱۱ مهر ۹۵ ، ۲۰:۴۰ امیر بهزادپور
برام کمی سخته...
سعی میکنم..

رفتید برای همه دعا کنید..
۱۱ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۸ امیری حسین و نعم الامیر
من اگه قسمت بشه 2 بار میخونم یدونه به نیت کربلا یه دونه سلامتی دل امام زمان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">