شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...
خـــــدآیــــــآ ...

تنـــــهآ غــــروب جمـــــعه دلـــ♥ـــگیر نیــــــست...

مــــــــــن...

بــــــی تـــــــو...

شبیــــــه جمــــــــــعه ام...

تعــــــــطیل...

و دلـــــ♥ـــــگیر...

•••

الـــــــــــهی...

آمــــــدم بنــــــویسم...

کوبـــــه ی خـــــآنه ات را بــــــآید محــــــکم کوبیــــــــد...

خـــــــآطرم آمــــــــد...

کوبــــه بــرآی چشمــــــآن بستــــــه ی مــــــنِ بنــــده اســــت...

نــــــــه دری همیشــــــــه بـــــآز...

مـــــگر مـــــی شود تـــ ♥ ــــو...

میهمــــــآن دعــــوت کنـــــی و...

در بستــــــــه بــــــــــآشــد...

•••

مطالب این وب سایت دلنوشته ها ، خاطرات و یا تجربه های شخصیه منه و با هدف حفظ و نشر باور های خودم اینجا قرارشون میدم و هیچ مطلبی کپی نشده مگر موارد خاص اون هم با ذکر منبع پس:
رو نوشت برداشتن از تمامی مطالب به معنای تایــــــید آن بوده و هر گونه کپی برداری با ذکـــــر منبع و یا بــــدون ذکـــر منبع بلامانع بوده و مجاز میباشد.
والبته خوش حال میشم نظر شما رو هم راجع به هرکدوم از این مطالب بدونم...



•••

و در پایان:
همه ی شما رو به چــــآلش (چـــی شــد کــه چــ♥ــآدری شـــدم؟؟) دعوت میکنم...
جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۵۲ ب.ظ

اهل دل رفتند و...


اهل دل همه رفتند و باز...

من بی سر و پا جا مانده ام...

سهم خوبان زیارت شماست آقا...

و سهم من پرگناه حسرت زده دعا برای سلامتی زائرت...

نظرات (۱۵)

اهل دل زودتر از همه رسیدن




۲۳ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۱ دختری از تبار تسنیم ...
آخه چرا نمیشه!!!
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۳ مکاترونیک خودرو
اربابم حسین من کربلاااااااااامیخوااااااام
......
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۹ من و غریبه
منم کربلاااا میخام خداا:((

التماس دعای فرج
 :(
ان شا الله روزی شما هم بشود....



وبلاگ شما دنبال می شود.
نام ما را بنویسید کف صحن حسین

بنویسید که یک بی سر و پا جا مانده . .
۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۹:۱۵ من انقلابی ام
با هم، همدردیم ...

جاماندیم از قافله
۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۸ حامد عبدالهی
از بس همه رفتن که خیلی از کلاسای هفته ایندمون تشکیل نمیشه!
هوس رفتن نداشتم چون از خودم خبر داشتم ولی کم کم دارم هوس میکنم...
احسنت...
عالی...
+++
:(
۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۹ ♥سرباز شیعه♥
قسمت شماهم میشه

ان‌شاءالله
منم جا موندم...
:(
ان‌شاءالله همشون بسلامتی برن و بیان :)
اخی...
حرف این روزهای منه:(
ممنونم
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">