شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...
خـــــدآیــــــآ ...

تنـــــهآ غــــروب جمـــــعه دلـــ♥ـــگیر نیــــــست...

مــــــــــن...

بــــــی تـــــــو...

شبیــــــه جمــــــــــعه ام...

تعــــــــطیل...

و دلـــــ♥ـــــگیر...

•••

الـــــــــــهی...

آمــــــدم بنــــــویسم...

کوبـــــه ی خـــــآنه ات را بــــــآید محــــــکم کوبیــــــــد...

خـــــــآطرم آمــــــــد...

کوبــــه بــرآی چشمــــــآن بستــــــه ی مــــــنِ بنــــده اســــت...

نــــــــه دری همیشــــــــه بـــــآز...

مـــــگر مـــــی شود تـــ ♥ ــــو...

میهمــــــآن دعــــوت کنـــــی و...

در بستــــــــه بــــــــــآشــد...

•••

مطالب این وب سایت دلنوشته ها ، خاطرات و یا تجربه های شخصیه منه و با هدف حفظ و نشر باور های خودم اینجا قرارشون میدم و هیچ مطلبی کپی نشده مگر موارد خاص اون هم با ذکر منبع پس:
رو نوشت برداشتن از تمامی مطالب به معنای تایــــــید آن بوده و هر گونه کپی برداری با ذکـــــر منبع و یا بــــدون ذکـــر منبع بلامانع بوده و مجاز میباشد.
والبته خوش حال میشم نظر شما رو هم راجع به هرکدوم از این مطالب بدونم...



•••

و در پایان:
همه ی شما رو به چــــآلش (چـــی شــد کــه چــ♥ــآدری شـــدم؟؟) دعوت میکنم...
سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ

درد نــــوشتـــــ...



حـــــتی اگـــــر روزه دار هــــم باشــــی...

ایــــن خــــواب مصلحــــتیِ آســــوده...

خیـــآنت اســـت نـــــه عبــــآدت...

نــــآم شیــــعه ی علــــی(ع)  رآ بــــآ افتخــــآر...

یــــدک مـــــی کشـــی...

امـــآ...

فـــرآمــوش کــرده ای علــی(ع)...

تـــآ یتیمکـــآن کـــــوفه سیــر نمـی شدند...

نمــی خـــوابید...

آنگــــآه تو...

مــــردم گـــــرسنه اند و آســــوده خــــــوابیده ای....




پی نوشت:

مخاطب این پست شاید منم...

شاید شمایید...

مایی که هر شب راحت سر به بالین میگذاریم بدون این که فکر کنیم:

هم شهری ، هم محلی، حتی همسایمون گرسنه هست یا نه؟؟؟

کاش هر کدوم از ما به اندازه ی خودمون کمک می کردیم...

این روزا مردم گرسنه اند...

اگه یه عده که باید بیدار باشن،خودشون رو به خواب زدن...

لا اقل ما کوتاهی نکنیم...



پر حرفی کردم شرمنده...

یاعلی

نظرات (۱۹)

سَلام :)وِبِت عآلیع... بِع مَنَم سَر بِزَن:)
پریشب وقتی شنیدم یه بنده خدایی شبها ناشناس وسایل و خوراکی رو.پشت در خونه فقرا میذاره خیلی تو قلبم تحسینش کردم.دلم میخواد منم اینطوری باشم
۱۵ آذر ۹۵ ، ۰۸:۴۱ فاطمه جیم
+++
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۳ علیرضا بیگدلی
باسلام
بنده شما را در بیان دنبال میکنم شما نیز بنده را دنبال نمایید 
                                     
باتشکر


فرهنگ پرواز
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۱:۴۵ حمیدرضا ندیری
بسیار زیبا و صحیح
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۰:۰۶ دختری از تبار تسنیم ...
سلام ممنون از تلنگر به موقع تون...
۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۴۱ محمد جواد
توکل بر خدا
هر کس تا جایی که بتونه باید کاری کنه
۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۷ محمد حسین صادقی
حیف و صد حیف ............................
متاسفانه این روزها خیلی از بالایی ها بی راهه پیش گرفتن و گاهی همین میشه بهانه ای برای ما که دست رو دست بذاریم...
خدا هممون رو عاقبت به خیر کنه
ای گفتی.. :))))
۰۹ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۶ علیرضا امیدیان نسب
دشمنتون شرمنده
متاسفانه مردم این روزا به هم زیاد توجه نمیکنن
خدا به هممون کمک کنه
امروز  یکی در زد اما نرفتم زود که در رو واکنم بعد که رفتم دیدم یه زنه گدایی
که دور شده روم نشد صداش کنم
چند دقیقه پیشم داداشم دلم رو شکست وگریه کردم
بنظرم تو این دنیا ادم هرکاری بکنه به خودش می کنه
چه بسا ما امروز سیر باشیم وفردا گرسنه
درست میگی....
فقط اسم بچه شیعه رو یدک میکشیم
۰۹ آذر ۹۵ ، ۱۳:۳۱ سجاد مقید
سلام
مطلب زیبایی بود
خیلی ممنون از این تلنگر
مخاطب این حرف کسایی هستند که یه کم شعور دارن
اگه میبینیم بعضی مسئولین این شعور رو ندارن باید خودمون کاری بکنیم
خود امام علی هم قبل از اینکه خلیفه بشن بازم به فقرا کمک می کردن و این کارشون فقط منحصر به بعد از خلافت ایشون نبود
چی بگم... من هر وقت بتونم کمک میکنم...
مشکل اینجاست که خیلی کاری از دستمون بر نمیاد
خدا لعنت کنه کسایی که کارشون رسیدگی به مردمه اما...
یاعلی
پاسخ:
اما اینکه خیلی کاری ازمون برنمیاد نباید بهانه شه...
هرکسی به سهم خودش کمک کنه..
قرار نیست چون دیگری که دستش باز تره کار نمیکنه منم همین جوری بشینم و هیچ کاری نکنم.
۰۱ مهر ۹۵ ، ۱۲:۴۸ سیامک پور اسد
سلام و خداقوت
محب علی ع شاید باشم ولی تا مقام شیعه علی ع فاصله ها دارم....
باتشکر از شما
درسته ،ولی باحرف زدن و ابراز ناراحتی درست نمیسه باید کاری کرد.
پاسخ:
دقیقا منم خواهش کردم که همگی یه کاری بکنیم...
هرکی تو شهر خودش..
و به اندازه ی وسع خودش...
این پست مخاطبش فکر کنم مسولین باشه..

همون هایی که نجومی حقوق میگیرن..

همون هایی که دنبال حزب بازی هستن..

همون هایی که دنبال منافعشون هستن..

کی میخوان ب فکر مردم باشن...

پاسخ:
این پست مخاطبش هم مسولین هستند و هم ما مردم...
من کار ندارم به اون دسته آدم هایی که شما میگین..
اینا اگه فکر رضای خدا و بنده ی خدا بودند بیت المال رو بالا نمیکشیدند...
راجع به این موضوع هم حتما شیعه بلاگ پست خواهد داشت.
اما حرف من ما مردمیم...
که راحت چشم بستیم روی نیازمندی هم نوع خودمون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">