شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...
خـــــدآیــــــآ ...

تنـــــهآ غــــروب جمـــــعه دلـــ♥ـــگیر نیــــــست...

مــــــــــن...

بــــــی تـــــــو...

شبیــــــه جمــــــــــعه ام...

تعــــــــطیل...

و دلـــــ♥ـــــگیر...

•••

الـــــــــــهی...

آمــــــدم بنــــــویسم...

کوبـــــه ی خـــــآنه ات را بــــــآید محــــــکم کوبیــــــــد...

خـــــــآطرم آمــــــــد...

کوبــــه بــرآی چشمــــــآن بستــــــه ی مــــــنِ بنــــده اســــت...

نــــــــه دری همیشــــــــه بـــــآز...

مـــــگر مـــــی شود تـــ ♥ ــــو...

میهمــــــآن دعــــوت کنـــــی و...

در بستــــــــه بــــــــــآشــد...

•••

مطالب این وب سایت دلنوشته ها ، خاطرات و یا تجربه های شخصیه منه و با هدف حفظ و نشر باور های خودم اینجا قرارشون میدم و هیچ مطلبی کپی نشده مگر موارد خاص اون هم با ذکر منبع پس:
رو نوشت برداشتن از تمامی مطالب به معنای تایــــــید آن بوده و هر گونه کپی برداری با ذکـــــر منبع و یا بــــدون ذکـــر منبع بلامانع بوده و مجاز میباشد.
والبته خوش حال میشم نظر شما رو هم راجع به هرکدوم از این مطالب بدونم...



•••

و در پایان:
همه ی شما رو به چــــآلش (چـــی شــد کــه چــ♥ــآدری شـــدم؟؟) دعوت میکنم...
جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ق.ظ

جمــــــعه(9)...


...ردآی سبـــــز امــــآمت مبــــآرکت آقـــــآ...


♥♥♥


آقــــآجــــآن...

در ایــــن روز هـــآی پـــر از دلتنــــــگی...

تنهــــآ دلـــــــــخوشم به دعــــآی شمـــــآ...

شمـــآ دعــــآ کـــــن...

کــــه حــــآل دلــــــــــم خــــــوب شـــــود...




پی نوشت1:

این روزا حال دلم اصلا خوب نیست...

دعام کنید..

ممنون...

یاعلی...




پی نوشت2:

یه روزایی به خیلیا گفتم بمونن...

بجنگن...

به خاطر یه عده بی ارزش از اعتقاداتشون کوتاه نیان...

ولی این روزا انگار خودم بریدم...

نه که سرد شم از اعتقاداتم...

نه خدا اون روزو نیاره...

فقط بریدم از این آدمای خاکستری...

نظرات (۱۹)

۰۸ دی ۹۵ ، ۱۰:۰۲ شهیده مدافعه حرم عمه ام زینب
سلااااامممممم:خداروشکر موفق شدم و توانستم دوستم و از غفلت کامل نجات بدم و الان تقربیا سه روز اشهدشو گفته ومسلمان شده برام دعا کنید

۰۲ دی ۹۵ ، ۱۱:۰۵ یه بنده خدا
توکلت الی الله

لَا تَحْزَنْ إِنَّ اللَّهَ مَعَنَا

 إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً 
        خواهر همین که خدا رو داری خوش به حالت
۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۸:۱۵ حامد عبدالهی
منم از دست آدما خسته شدم. خیلی وقته ...
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۲:۲۴ شهیده مدافعه حرم عمه ام زینب
زهرا جون تا الان که صبر کردیم و دعا ازاین به بعد هم باید صبر کنیم و دعا همین سرد نشو دلت نگیره تحمل کن تحمل او خواهد آمد دیرو زود داره ولی میآد پس خواهرم من چی بگم که اطرافم ی عده ادم نادون گرفتن هم کلاسی هام کم مونده خدارو انکار کنن
۲۵ آذر ۹۵ ، ۱۰:۱۲ من و غریبه
ان شاالله هرچه زودتر بهتر بشید

یاعلی :)
۲۴ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۱ چشم بلبلی
سلام خوش حال میشم به وبم سر بزنید و نظرتون رو درباره حجاب بگید
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۳۰ محمد حسین صادقی
انشاءالله حالتون خوب باشه
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۹:۵۴ فاطمه سلیمی
😢😢😢
واقعا حس خوبی نداره دیدن تفاوت آدما تو اون چیزی که می گویند و عمل می کنند و آدمای بی خیال و خاکستری و اونایی که اگه دنیا به کام اوناست فکر می کنند دیگه هیچ مشکلی وجود نداره
موفق باشید
۱۹ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۲ سیامک پور اسد
سلام و خدا قوت   
فاستقم کما امرت و من تاب معک ..... قران کریم - هود 
۱۹ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۹ نـــای دل
تبریک...

خدا قوت...
۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۷ محمد جواد
توکل بر خدا
درک میکنم,خیلی خوب :-\
دعا میکنم براتون حتما
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۷:۵۳ سجاد مقید
حس بدیه
فقط می تونم بگم خدا پشت و پناهت
یاعلی

۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۵ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
کاملا درک میشی...
اعتقادات وقتی با همه فرق داره...
هعــــــــــــی
۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۳ علیرضا امیدیان نسب
من حتما دعات میکنم
۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۴:۵۳ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
برا خیلی ها پیش میاد
به نظرم اگه حال دلامون خوب نیست
به عوامل خارجی نمیشه ربط داد... حالِ خوب و توی خودمون باید پیدا کنیم...

۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۲ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
ان شاءالله خوب شی

چ بد:/

عیدتون مبارک :)

+نبرید وقت بریدن نیست

پاسخ:
میدونم...
ولی سخته.
خیلی سخت
۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۱:۵۷ حمیدرضا ندیری
بریدی!!
میفهمم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">