شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...
خـــــدآیــــــآ ...

تنـــــهآ غــــروب جمـــــعه دلـــ♥ـــگیر نیــــــست...

مــــــــــن...

بــــــی تـــــــو...

شبیــــــه جمــــــــــعه ام...

تعــــــــطیل...

و دلـــــ♥ـــــگیر...

•••

الـــــــــــهی...

آمــــــدم بنــــــویسم...

کوبـــــه ی خـــــآنه ات را بــــــآید محــــــکم کوبیــــــــد...

خـــــــآطرم آمــــــــد...

کوبــــه بــرآی چشمــــــآن بستــــــه ی مــــــنِ بنــــده اســــت...

نــــــــه دری همیشــــــــه بـــــآز...

مـــــگر مـــــی شود تـــ ♥ ــــو...

میهمــــــآن دعــــوت کنـــــی و...

در بستــــــــه بــــــــــآشــد...

•••

مطالب این وب سایت دلنوشته ها ، خاطرات و یا تجربه های شخصیه منه و با هدف حفظ و نشر باور های خودم اینجا قرارشون میدم و هیچ مطلبی کپی نشده مگر موارد خاص اون هم با ذکر منبع پس:
رو نوشت برداشتن از تمامی مطالب به معنای تایــــــید آن بوده و هر گونه کپی برداری با ذکـــــر منبع و یا بــــدون ذکـــر منبع بلامانع بوده و مجاز میباشد.
والبته خوش حال میشم نظر شما رو هم راجع به هرکدوم از این مطالب بدونم...



•••

و در پایان:
همه ی شما رو به چــــآلش (چـــی شــد کــه چــ♥ــآدری شـــدم؟؟) دعوت میکنم...
چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۲ ب.ظ

خدآیــــآ شــــ♥ــکـــرتــ.


چند سالی هست که توی زندگیم  خدارو خیلی نزدیک خودم حس کردم...

اما این روزا یه جورایی انگار فرق میکنه...

 انگار...

 خدای مهربونم عجیب میخواد برسم به مصداق آیه ی شریفه ی «نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرید»

که چقدر نزدیکه به من و چقدر دورم ازش...

خدای مهربون من این روزا...

انگار داره یه بعد دیگه از لطف و رحمتشو نشونم میده...

یه پرده ی دیگه از عظمتش رو..

اونقدر که حس میکنم دورکعت نماز شکر بهش بدهکارم و هزاران مرتبه الحمدلله ...

هرچند که هرچقدر هم که بگم شکرت مهربون من بازم کمه...

شکرت خدایا...

خیلی خیلی شکرت...


پی نوشت :

امروز برام یه روز بی نظیره...

نه برای اینکه تولدمه...

و نه برای اینکه امروز فهمیدم یه رتبه ی تاپ تو کنکورم آوردم...

امروز بی نظیره برام...

چون خدارو پررنگ تر از همیشه کنارم حس میکنم...

هم خودش...

وهم لطف و عظمتش...

خدایاشکرت...



نظرات (۲)

۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۴ آقای فِلینت
حالا چند آوردین؟
چه رشته ای؟ 
پاسخ:
ریاضی
میارم همه رشته ها رو
البته تو شهر خودم
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۹ آقای فِلینت
البته بی تاثیر هم نیست!
همون رتبه و تولد!
به هر حال واسه هر دوش تبریک. 
پاسخ:
بله خب. شاید..
به هر حال ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">