شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...

وبـــ. ســـآیــت رسمـــی زهـــــرآ زمـــــآنــــی...

شیــــــــعهــ... بلــــــــــآگـــــــ...
خـــــدآیــــــآ ...

تنـــــهآ غــــروب جمـــــعه دلـــ♥ـــگیر نیــــــست...

مــــــــــن...

بــــــی تـــــــو...

شبیــــــه جمــــــــــعه ام...

تعــــــــطیل...

و دلـــــ♥ـــــگیر...

•••

الـــــــــــهی...

آمــــــدم بنــــــویسم...

کوبـــــه ی خـــــآنه ات را بــــــآید محــــــکم کوبیــــــــد...

خـــــــآطرم آمــــــــد...

کوبــــه بــرآی چشمــــــآن بستــــــه ی مــــــنِ بنــــده اســــت...

نــــــــه دری همیشــــــــه بـــــآز...

مـــــگر مـــــی شود تـــ ♥ ــــو...

میهمــــــآن دعــــوت کنـــــی و...

در بستــــــــه بــــــــــآشــد...

•••

مطالب این وب سایت دلنوشته ها ، خاطرات و یا تجربه های شخصیه منه و با هدف حفظ و نشر باور های خودم اینجا قرارشون میدم و هیچ مطلبی کپی نشده مگر موارد خاص اون هم با ذکر منبع پس:
رو نوشت برداشتن از تمامی مطالب به معنای تایــــــید آن بوده و هر گونه کپی برداری با ذکـــــر منبع و یا بــــدون ذکـــر منبع بلامانع بوده و مجاز میباشد.
والبته خوش حال میشم نظر شما رو هم راجع به هرکدوم از این مطالب بدونم...



•••

و در پایان:
همه ی شما رو به چــــآلش (چـــی شــد کــه چــ♥ــآدری شـــدم؟؟) دعوت میکنم...
جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

جمــــــعه(5)...



آقا جان سلام..

السلام علیک یا صاحب العصر و زمان...

عجل علی ظهورک  مولاجان...

امروز فقط اومدم گله کنم...

از خودم...

که خستم از فراموشی خودم...

که فراموش میکنم هر عصر جمعه...

دلم قلم برمیداره و مینویسه برای شما...

و بعد این حافظه ی ناخلف...

فراموش میکنه وعده های دل رو...

شرمنده ام از فراموشی خودم...

که یار نیستم آقاجان...

شاید...

شاید که نه تقریبا حتما...

گره کور ظهور تو منم میدانم...


پی نوشت1:

میدونم خودخواهیِ...

میدونم دعایی که به حال خلق باشه زودتر مستجاب میشه...

ولی این جمعه...

میخام فقط برای خودم دعا میکنم...

یه سری چیزا توی ذهنم هست که شاید این انتظار رو از قالب بیان در بیاره و قلبیش کنه...

قلبی که هست، عملیش کنه ان شا الله...

خودت کمک کن آقا...


پی نوشت 2:

از این به بعد سعی میکنم دسته کم جمعه نوشت ها پر مغز تر باشن نه صرفا یه سری دلنوشته...

ان شاالله خود آقا نظر میکنن و به نتیجه ی مطلوب هم میرسیم...


نظرات (۱۱)

دنبال شدید
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۰ ســــامیـــ یــو ایـکســـــــــــ
ای کاش اللهم عجل لولیک الفرج جوری میگفتیم که مثل جملات عمومی سلام چطوری ...
نباشه ...
خدایا خودت قبول کن
"اللهم عجل لولیک الفرج"

دیگر شده ام دچار وسواس بیا
بد جور به عصر جمعه حساس بیا
گفتی به عموی خود ارادت داری
این بار قسم به دست عباس(ع) بیا

۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۵۶ ♥سرباز شیعه♥
خیلی خیلی عالی

اللهم عجل لولیک الفرج
گره کور ظهور تو منم ...والله خودم میدانم.:(
ان شاا... موفق باشید:)
یاعلی
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۸ سید مهدی عاشق علی
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
لایک
سلام دوست عزیز وبلاگ جالب و قشنگی دارید 


اگه تمایل داشته باشی با هم تبادل لینک کنیم 

شما آدرس wallpapery.blog.ir و با عنوان best wallpaper لینک در وبتون قرار بدید

و بعد در به این نظر پاسخ بدید تا بدونم با چه عنوانی با شما تبادل کنم
پاسخ:
سلام
لینک میشید
دوست داشتین شیعه بلاگ رو لینک کنید.
یاعلی
اللهم عجل الولیک الفرج

سپاس از حضورتون و نظری که در وبلاگ ما ثبت کردید

موفق باشید
یا علی
السلام علیک یا صاحب العصر و زمان...
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">